Aliexpress 11.11 KUPON KODU – %65 İndirim

Sevgili AliexpressBuy.Net Ziyaretçileri:

Hepimizin bildiği gibi Aliexpress’in her sene geleneksel hale getirdiği 11.11 kampanyası bu senede yapılacaktır. Kasım ayının 11. günü içerisinde yapacağınız alışverişlerde çok büyük indirimler yapılacaktır. Fakat biz bu indirimlerin dışında Türkiye’ den alışveriş yapacak değerli bay&bayan kardeşlerimiz için özel olarak Aliexpress affiliate ekibi ile görüşme sağladık ve %35 – %40 – %65 e varan indirim kodları getirttik. Kasım 11 de satın alacağınız ürünler neredeyse bedavaya gelecek. Sizlere böyle bir hizmeti sundumuz için çok mutlu ve gururluyuz. Ancak bir noktanın üzerinde durmak istiyoruz alacağınız kodlar sadece 1gün için yani 11.11 kampanyasının olduğu gün gece 23:59 a kadar geçerli olacaktır. Alışverişlerinizde o tarihe kadar kullanmanız gerekecektir.

Aliexpress 11.11 KUPON KODU - %65 İndirim
Aliexpress 11.11 KUPON KODU – %65 İndirim


15.000 Adet Aliexpress İndirim Kodları İçin Yorum Yapınız…

Hemen olarak kodlara ulaşmak istediğinizi ve aliexpress kupon kodlarını nasıl alacağız dediğinizi duyar gibiyiz! Sıkı durun şimdi başlıyoruz. Kodlara ulaşabilmek için:

Bu konuya almak istediğinizi indirim değerini ve yapacağınız alışveriş hakkında yorum yapmanız gerekiyor.
ÖRNEK= Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

Şeklinde benzer yorumlar yapabilirsiniz. İndirim kodları %10 ile %65 arası değişmektedir. Sizler için alışverişinize en uygun kodun açılacağına emin olabilirsiniz. İndirim kodları 15.000 kişi ile sınırlıdır. Bu yüzden yorum yaparak hemen kodunuzu ayırtın demek istiyoruz. Bu gün günlerden 3 kasım ve kampanyaya 7 gün kaldı.

15.000 Adet Aliexpress İndirim Kodları İçin Yorum Yapınız…

İndirim kodları 10.11.2017 tarihinden itibaren aktif olmaya başlayacaktır. Sonrasında 11.11.2017 gününe kadar 15.000 adet kupon kodu dağıtılacaktır. Bu sınırlı imkandan yararlanmak için şimdiden yorum yapınız ve indirim kodunuzu sisteme yükletiniz. Son olarak ayın 10unda ve 11inde siteye gelip tekrar yorum yaparak indirim kodunuzu almayı unutmayınız. Yorum yaptıktan sonra indirim kodu otomatik bir şekilde ekranda açılacaktır.

15.000 Adet Aliexpress İndirim Kodları İçin Yorum Yapınız…

aliexpress

Merhaba ben Muhammed Karaca, aliexpressbuy.net sitesinin yöneticisi ve editörüyüm. Sizlere aliexpress alışveriş deneyimlerim doğrultusunda, yardımcı olmaya çalışacağım. :) Bana mail adresimden ulaşabilirsiniz.

129 thoughts on “Aliexpress 11.11 KUPON KODU – %65 İndirim

  • November 4, 2017 at 12:45
    Permalink

    Please cupon

  • November 4, 2017 at 12:47
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 4, 2017 at 13:11
    Permalink

    %65 indirim kuponunuz sisteme otomatik tanımlanmıştır. 11.11 günü gelip kodunuzu alabilirsiniz.

  • November 4, 2017 at 13:48
    Permalink

    Selamlar, Aliexpress için %50 indirim kuponu istemekteyim. Telefon kulaklığı, aksesuar ve giyim ürünleri siparişi vereceğim. Elinizdeki en uygun kuponu verebilirseniz sevinirim. İyi günler

  • November 4, 2017 at 21:14
    Permalink

    Aliexpres 11.11kampanyasinda kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum.Toplu olarak birsürü ürün siparişi vereceğim.Bu fırsatı kaçırmamak gerekli.Şimdiden teşekkürler!

  • November 4, 2017 at 22:57
    Permalink

    Aliexpres 11.11kampanyasinda kullanmak için indirim kodu istiyorum.birsürü ürün siparişi vereceğim.Bu fırsatı kaçırmamak gerekli.Şimdiden saolun.

  • November 4, 2017 at 22:58
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 4, 2017 at 23:03
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kapmanyasinda kullanmak icin %65 indirim kodu istiyorum bircok urun siparis verecegim bu firsattan yararlanmak istiyorum.cok tesekkurler

  • November 5, 2017 at 15:34
    Permalink

    şuana kadar aliexpressten yaklaşık 110 paket ürün aldım yani daimi müşterisiyim:) 11.11 indirimini asla kaçırmam eğer bana %65 indirim kodu verirseniz bi o kadar daha alışveriş yapmak istiyorum. Şimdiden çok teşekkür ederiiiiiim

  • November 5, 2017 at 18:27
    Permalink

    Merhabalar

  • November 5, 2017 at 20:02
    Permalink

    Alışveriş yapmayı çok seviyorum tabi bu indirimler dahada güzel yapıyor %65 indiriminizden yararlanabilirsem çok sevinirim iyi günler.

  • November 5, 2017 at 20:42
    Permalink

    Merhaba bebeğimin ihtiyaçları için bir-çok ürün alacağım hatta sepetimde 11.11 tarihini bekliyorum 11.11 tarihinde kullanmak üzere Aliexpress %50 indirim kodu istiyorum elinizde bulunan en uygun kodu verirseniz çok sevinirim

  • November 5, 2017 at 21:55
    Permalink

    Merhabalar.Aliexpressten toplu alışveriş yapacağım ve bu indirimide kacirmak istemiyorum %60 indirim kodunu istiyorum elinizdeki en uygun indirim kodunu gönderirseniz sevinirim.Şimdiden teşekkürler.

  • November 6, 2017 at 11:13
    Permalink

    11.11 de bircok elektronik urun alacagim %65 indirim koduna ihtiyacım var şimdiden tesekkur ederim

  • November 6, 2017 at 14:11
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 6, 2017 at 20:09
    Permalink

    Sevgiler Saygılar, Ailem İçin Bir Kaç Tane Elektronik Ürün Sipariş Edeceğim. Bu Kodlara Cidden Ihtiyacım Var. Elinizdeki Kuponlardan Istemekteyim. Şimdiden Teşekkürler !

  • November 6, 2017 at 22:59
    Permalink

    İyi günler. İhtiyaç duyduğum bazı şeyleri Aliexpress’te buldum fakat çok yüksek fiyatlılar hala. Eğer mümkünse elinizdeki %50 indirim kuponlarından sadece bir tane istiyorum. Teşekkürler.

  • November 7, 2017 at 00:36
    Permalink

    11.11 de yapacağım elektronik alisveristen dolayı %60 indirim kupon uistiyorum. Teskkurler

  • November 7, 2017 at 12:29
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 7, 2017 at 18:13
    Permalink

    Bende %60 indirim kuponu istiyorum

  • November 7, 2017 at 22:03
    Permalink

    Aliekspres 11.11kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum.Toplu olarak birçok ürün sipariş vereceğim ve bu fırsatı kaçırmamam gerekli.Şimdiden teşekürler

  • November 8, 2017 at 05:35
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %65 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 8, 2017 at 19:03
    Permalink

    şuana kadar aliexpressten yaklaşık 110 paket ürün aldım yani daimi müşterisiyim:) 11.11 indirimini asla kaçırmam eğer bana %65 indirim kodu verirseniz bi o kadar daha alışveriş yapmak istiyorum. Şimdiden çok teşekkür ederim

  • November 8, 2017 at 19:43
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 8, 2017 at 21:10
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler

  • November 8, 2017 at 22:27
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasından klasilk metal araba koleksiyonuma yeni araçlar katmak için %60 indirim kodu istiyorum.Şimdiden teşekkürler.

  • November 8, 2017 at 23:35
    Permalink

    Merhabalar, 11.11 kampanyasında kullanmak için %50indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Kırtasiye malzemeleri, makyaj fırçaları, saat, gözlük ve makyaj süngeri için istiyorum bu kodu. Şimdiden teşekkürler.

  • November 9, 2017 at 12:38
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 9, 2017 at 17:00
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 9, 2017 at 17:12
    Permalink

    AliExpress 11.11 için %65 lik indirim kodu istiyorum.Toplu bir alım yapacağım.Bu fırsat kaçmaz..

  • November 10, 2017 at 06:25
    Permalink

    Bu indirim kuponuna ihtiyacım var lütfen yardımcı olun şimdiden teşekkürler

  • November 10, 2017 at 11:05
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden çoook teşekkürler 🙂

  • November 10, 2017 at 12:11
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler

  • November 10, 2017 at 13:56
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %65 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler.

  • November 10, 2017 at 14:13
    Permalink

    Merhaba, Aliexpress 11.11 kampanyasından yapacağım alışverişler için %60 indirim kodu istiyorum. Teşekkürler.

  • November 10, 2017 at 14:37
    Permalink

    Merhabalar aliexpress 11.11 kampanyasi icin %65 lik indirime ihtiyacim var aracim icin bir cok alisveris yapicam

  • November 10, 2017 at 15:21
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %65 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 18:14
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 18:51
    Permalink

    Yorum yaptım fakat indirim kodunu nasıl alacağım acaba yardımcı olurmusunuz nereye tıklamam gerekiyor?

  • November 10, 2017 at 18:56
    Permalink

    Kodunuz hesabınıza yüklendi. Yarın alabilirsiniz.

  • November 10, 2017 at 18:58
    Permalink

    Kodunuz hesabınıza yüklendi derken? Hangi hesabıma yüklendi acaba

  • November 10, 2017 at 19:11
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 19:13
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 19:18
    Permalink

    MERHABALAR ALİEXPRESS TEN BİRÇOK ÜRÜN ALACAĞIM %65 İNDİRİM KODUNDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM,DÜNDE YORUM YAZDIM FAKAT KUPON GELMEDİ DESTEĞİNİZİ BEKLERİM..

  • November 10, 2017 at 19:20
    Permalink

    Öncelikle tşkler. Hala dağıtım varsa ben de almak isterim. Normalde de yurtdışı alışveriş için ebuy kapandıktan sonraki tek tercihim olmuştur aliexpress. Dövme yazdırmak için makine getirtecem ama çok pahalı. Uygun bi kod gelirse süper olur.

  • November 10, 2017 at 19:25
    Permalink

    Kodlar 11.11 günü yayınlanacaktır. Yorum yapan Herkese kod verilecektir. Takipte kalın.

  • November 10, 2017 at 19:26
    Permalink

    Kodlar 11.11 günü yayınlanacaktır. Yorum yapan Herkese kod verilecektir. Takipte kalın. (Saatler kaldı)

  • November 10, 2017 at 19:36
    Permalink

    Selamlar, Aliexpress için %50 indirim kuponu istemekteyim. Telefon kulaklığı, aksesuar ve giyim ürünleri siparişi vereceğim. Elinizdeki en uygun kuponu verebilirseniz sevinirim. İyi günler

  • November 10, 2017 at 19:40
    Permalink

    Bende kod bekliyorum alabilecek miyim lütfen

  • November 10, 2017 at 19:53
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim

  • November 10, 2017 at 20:06
    Permalink

    Rica etsem ordan 1 kupon alabilirmiyim.

  • November 10, 2017 at 20:39
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %50 indirim kodu istiyorum. Makyaj malzemeleri alacağım. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 21:09
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %65 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 21:10
    Permalink

    Merhaba aliexpress üzerinden ukulele sipariş etmek istiyorum %65 indirim kuponuna çok ihtiyacım var şimdiden teşekkür ederim:)

  • November 10, 2017 at 21:12
    Permalink

    Selam, aliexpressten mesleki alışveriş yapacağım %60 indirim yapacak kupona ihtiyacım var en uygun kuponu bekliyorum.

  • November 10, 2017 at 21:13
    Permalink

    Mi 6telefon sipariş edicem %65indirim kodu istiyorum şimdiden teşekkürler

  • November 10, 2017 at 21:30
    Permalink

    Elektronik sigaralarda geçerli indirim kodu varmı ?

  • November 10, 2017 at 21:31
    Permalink

    = Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 10, 2017 at 21:34
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Alacağım bir çok ürün var. Teşekkürler.

  • November 10, 2017 at 21:54
    Permalink

    Kulaklık hoparlör ve çeşitli bir sürü şey alacağım %50 gibi bir kod varsa alabilirsem çok mutlu olurum.

  • November 10, 2017 at 22:08
    Permalink

    Merhaba.
    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli.
    Farklı kategorilerde sipariş vereceğim. Elektronik, teknoloji, giyim, ayakkabı
    Şimdiden teşekkürler!

  • November 10, 2017 at 22:58
    Permalink

    Elektronik sigara için indirim kodu istiyorum yorum atmıştım ama kod nasıl ve nereye gelecek?

  • November 10, 2017 at 23:02
    Permalink

    Merhablar alexpress icin %65 indirim kupunanihtiyacim var bir cok teknolojik alet alacagim ilginiz icin tesekkurler

  • November 10, 2017 at 23:22
    Permalink

    Merhaba yorumumu kayıt olmadan yapmıştım umarım bir sorun olmaz

  • November 10, 2017 at 23:27
    Permalink

    Mail adreslerine iletilmiyor mu kodlar? Diğer türlü eğer tek kullanımlıklarsa haksızlık olur çünkü.

  • November 10, 2017 at 23:45
    Permalink

    Selamlar bende toplu alışveriş yapıcam %65 indirim istiyorum. Simdiden tesekkurler.

  • November 11, 2017 at 00:15
    Permalink

    Teşekkürler

  • November 11, 2017 at 00:17
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 11, 2017 at 00:40
    Permalink

    Merhaba indirim kodu bekliyorum.Teşekkürler…

  • November 11, 2017 at 00:59
    Permalink

    indirim kodunu almak için ikinci yorum.

  • November 11, 2017 at 02:09
    Permalink

    Bende bu kupondan faydalanmak istiyorum eğer mümkünse Teşekkürler

  • November 11, 2017 at 02:57
    Permalink

    merhaba

  • November 11, 2017 at 03:42
    Permalink

    Alirim bi indirim kuponu yuzde fark etmez

  • November 11, 2017 at 06:04
    Permalink

    Coupon

  • November 11, 2017 at 06:53
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kapmanyasinda kullanmak icin %65 indirim kodu istiyorum bircok urun siparis verecegim bu firsattan yararlanmak istiyorum.cok tesekkurler

  • November 11, 2017 at 07:51
    Permalink

    Merhaba tekrar yorum atıyorum

  • November 11, 2017 at 08:49
    Permalink

    iphone 8 alacağım %65 indirim kodu bekliyoruz,şimdiden teşekkürler..

  • November 11, 2017 at 09:14
    Permalink

    Merhaba mailimde kodunuz geldi yazıyor fakat göremiyorum nasıl olacak kod nasıl ulaşacak bizlere

  • November 11, 2017 at 09:23
    Permalink

    İyi günler, mail geldi bana. Kupon koduna nereden ulaşabilirim acaba ?

  • November 11, 2017 at 09:34
    Permalink

    Ekranda kupon kodu yoktu, yardımcı olabilir misiniz lütfen?

  • November 11, 2017 at 10:07
    Permalink

    Aynı şekilde bana da yardımcı olabilir misiniz rica etsem

  • November 11, 2017 at 10:29
    Permalink

    Bende bulamıyorum kodu yardımcı olurmusunuz

  • November 11, 2017 at 10:33
    Permalink

    Aliexpres 11.11kampanyasinda kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum.Toplu olarak birsürü ürün siparişi vereceğim.Bu fırsatı kaçırmamak gerekli.Şimdiden teşekkürler!

  • November 11, 2017 at 10:39
    Permalink

    Kuponu nerden bulabilirim??

  • November 11, 2017 at 10:41
    Permalink

    Bir-çok ürün sepette sabırsızlıkla kod bekliyorum

  • November 11, 2017 at 10:45
    Permalink

    Merhabalar aliexpress 11.11 kampanyasi icin %65 lik indirime ihtiyacim var aracim icin bir cok alisveris yapicam simdiden tesekkurler

  • November 11, 2017 at 11:14
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

    Ikinci mesajim lütfen yardımcı olur musunuz?

  • November 11, 2017 at 11:45
    Permalink

    En azından saat kaç itibariyle kodların verileceğini belirtseniz de bizde tüm gün telefon başında kalmasak

  • November 11, 2017 at 11:46
    Permalink

    Merhabalar aliexpress 11.11 kampanyasi icin %65 lik indirime ihtiyacim var aracim icin bir cok alisveris yapicam yardiminiz icin tesekkurler

  • November 11, 2017 at 12:00
    Permalink

    Merhabalar aliexpress 11.11 kampanyasi icin %65 lik indirime ihtiyacim var otomobil ve elektronik urunler icin bir cok alisveris yapicam yardiminiz icin tesekkurler

  • November 11, 2017 at 12:41
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 11, 2017 at 12:45
    Permalink

    Aliexprss eindirim kodu almaq istiyorum ss 60%. Toplu siparis yapcam

  • November 11, 2017 at 12:59
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 11, 2017 at 13:06
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum

  • November 11, 2017 at 13:16
    Permalink

    %65 indirim kodu lazim

  • November 11, 2017 at 14:58
    Permalink

    jeep çanta alacagım iyi bir indirim yüzdesi bekliyorum

  • November 11, 2017 at 15:27
    Permalink

    Bu Dar zamanda indirim kodu bulmak zorrr gönülll!!!

  • November 11, 2017 at 16:47
    Permalink

    Aynı şekilde banada yardımcı olmusunuz

  • November 11, 2017 at 18:24
    Permalink

    İlginiz için teşekkürler %33 indirim kodu gelmiş helal be! Yeterli geldi bana.

  • November 11, 2017 at 19:08
    Permalink

    Nerde bu kod yardimci olun diye mail atmıştım. 2 tane kod göndermişsiniz. Teşekkürler aliexpressbuy.net ailesi 🙂 mucuk

  • November 11, 2017 at 19:15
    Permalink

    gtx 1050 ti alıcam bana baya iyi bir kupon verirseniz sevinirim :DDD

  • November 11, 2017 at 20:24
    Permalink

    Elektronik alışverişi yapacağım %60 indirim istiyorum çok teşekkürler.

  • November 11, 2017 at 21:36
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kapmanyasinda kullanmak icin %65 indirim kodu istiyorum bircok urun siparis verecegim bu firsattan yararlanmak istiyorum.cok tesekkurler

  • November 11, 2017 at 23:05
    Permalink

    Merhaba son 1 saat kala %40 veya üzeri kupon istiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  • November 11, 2017 at 23:34
    Permalink

    Elektronik te kullanmak üzere %60 indirim kodu istiyorum. Umarım doğrudur.

  • November 12, 2017 at 03:14
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!”

  • November 12, 2017 at 08:12
    Permalink

    İndirim kupoinuna İhtiyacim var

  • November 12, 2017 at 15:53
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler :))

  • November 13, 2017 at 21:32
    Permalink

    Aliexpress kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Yardımcı olursanız sevinirim

  • November 14, 2017 at 19:10
    Permalink

    %65 indirim kodu

  • November 14, 2017 at 19:11
    Permalink

    %65 indirim kuponu istiyorum

  • November 28, 2017 at 19:11
    Permalink

    Merhaba ben aliexpress in devamlı müşterilrindenim. Elektronik bi cihaz alıp hediye edeceğim sizden 70 tl lik bir ürün için indirim kuponu istiyorum yardımcı olursanız çok teşekkür ederim.

  • December 4, 2017 at 19:57
    Permalink

    abi adamsın

  • December 4, 2017 at 19:58
    Permalink

    Aliexpress 11.11 kampanyasında kullanmak için %60 indirim kodu istiyorum

  • December 9, 2017 at 04:02
    Permalink

    Aliexpres 11.11kampanyasinda kullanmak için indirim kodu istiyorum.birçok ürün siparişi vereceğim.Bu fırsatı kaçırmamak gerekli.Şimdiden saolun.

  • December 19, 2017 at 22:48
    Permalink

    bısıklet sayacı ıcın acıl

  • January 10, 2018 at 01:06
    Permalink

    %60 indirim kodu istiyorum. Toplu olarak birçok ürün siparişi vereceğim. Bu fırsatı kaçırmamak gerekli. Şimdiden teşekkürler!

  • January 16, 2018 at 03:41
    Permalink

    %60 indirim kodu istiyorum fırsatı kacirmamak gerekli toplu sipariş vericem çok ihtiyacım var.

  • January 16, 2018 at 03:43
    Permalink

    İndirim kuponu acil lazım lutfen %60 yeterli.

  • January 19, 2018 at 15:28
    Permalink

    Samsung galaxy note 2 lcd ekran alıcam 51.54$ fiyatı var